PTDGD savas darbības laikā ražoja telefona aparātus, rokas un automātiskās telefona centrāles, radiouztvērējus, elektroinstalācijas piederumus, gludekļus, svarus, ugunsdrošus seifus, elektriskos vadus, auklas kabeļus, akumulatorus, baterijas, spuldzes, dzelzceļu barjeras, iekšdedzes dīzeļdzinējus zvejniecības un lauksaimniecības vajadzībām, ventilatorus, šoseju veltņus, ceļu planētājus, dažādu mašīnu rezerves daļas, bija izgatavots arī pašu konstruēts automobiļa paraugs, veikti auto remonti un daudzi citi darbi. Izgatavoja arī telefona kabeļus, veica iestrādes elektrisko skaitītāju, elektromotoru un mazgabarīta auto izgatavošanai. Šoseju un zemesceļu pārvalde bija pasūtītājs PTDGD ceļu būves mašīnām ar dīzeļa dzinējiem. Tāpat tika ražotas arī īpaša dizaina telefonu būdiņas, ielu dzelzceļa signalizācijas ierīces un vilcienu sarakstu maināmie tablo dzelzceļa stacijām.
No inženiera Olafa Damberga (strādāja no 1931. līdz 1962. gadam) atmiņām:
“No 1931. gada līdz tehnikuma beigšanai nostrādāju prakses laiku dažādās darbnīcās (ceha nosaukuma tad vēl nebija). Strādāju pie elektroinstalācijām – šeit darba vadītāji bija sava aroda meistari Žukovskis un Zaķītis. Strādāju arī kabeļu un elektrovadu izgatavošanas darbnīcā. Šeit jau sāka parādīties jaunas gumijošanas un vulkanizēšanas iekārtas un mašīnas (“Lenksbedekter” un “Šnek”). Arī izolācijas pārbaudes laukam jau bija “Gaismas releju” aizsardzības sistēma. Prakses laikā tika strādājis pie telefona stacijas montāžas (pie Āgenskalna tirgus), darba vadītājs šeit bija Papēdis. Pēdējā prakses gadā strādāju jau E (elektrotehniskā) nodaļā kā zīmētājs ar izpeļņu 36 santīmi stundā. Šeit inženieru Rumenta, Neretnieka, Strīķa vadībā sākās mani pirmie soļi dažādu augstsprieguma un zemsprieguma iekārtu un priekšmetu konstruēšanā un zīmējumu izgatavošanā (pie kam arī pašam bija jāsastāda izgatavošanas darba gaita un jānosaka darba apmaksa). Tiku izgatavojis augstsprieguma līnijas stabu tipa atdalītājus un vēl citas iekārtas kā, piemēram, Rīgas pirmo gaismas tipa satiksmes regulētāju, kurš tika uzstādīts Brīvības un Dzirnavu ielu krustojumā.”